وبلاگ دوچرخه سواران

دوچرخه سواران قمی

وبلاگ دوچرخه سواران

دوچرخه سواران قمی

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران | خدمات پس از فروش ویرپول

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویرپول

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ویرپول ، امداد آی.پی مقالات را برای شما عزیزان فراهم آورده که با خواندن آن می توانید پیش از تماس با تعمیرگاه مجاز ویرپول خود تعمیرکار محصولات ویرپول در محل بوده و یا در صورت تماس بهترین نمایندگی ویرپول را انتخاب نمایید.

شرکت ویرپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیز آپتون در سنت. جوسف، میشیگان تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان بوده و مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی خانگی می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به: شرکت هوور، مِی‌تگ، آدمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید اشاره کرد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. شرکت ویرلپول در سال ۲۰۱۳ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۳۲ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده قرار گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ویرپول در تهران

شرکت تولیدی لوازم خانگی ویرپول در سال 1911 توسط لوئیز آپتون در آمریکا تأسیس شد ، فعالیت این شرکت تولید لوازم خانگی و تجاری است، در سال 2006 شرکت ویرپول در رقابت شدید با شرکت سوئدی الکترولوکس قرار گرفت و در این رقابت تبدیل به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی جهان قرار گرفت.
در خلل جنگ جهانی دوم نمایندگی ویرپول که پیش از این در حال تولید ماشین لباسشویی بود ،تولیدات خود را متوقف کرد و به تولید تجهیزات نظامی و هواپیمایی پرداخت .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.