وبلاگ دوچرخه سواران

دوچرخه سواران قمی

وبلاگ دوچرخه سواران

دوچرخه سواران قمی

بررسی نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون

ممکن است برگزیدن تعمیرکار یخچال آریستون در هیچ شهری به اندازه تهران سخت و طاقت‌فرسا نباشد. تعمیر یخچال آریستون در تهران به دلیل گستردگی مجموعه‌های خدماتی به‌شدت رقابتی شده و هر مجموعه، نوعی از خدمات را با کیفیت و قیمت مختص به خود ارائه می‌دهد. اگر یک بررسی دقیق بر روی قیمت‌گذاری خدمات تعمیر یخچال آریستون در تهران شود، آمار عجیب و غریبی به دست می‌آید که حاکی از نوسانات قیمت توافقی بین سرویس‌گیرنده و تعمیرکار می باشد. موارد بیشتر

در نتیجه در صورتی که می خواهید تعمیر یخچال آریستون در تهران را به‌سرعت به افرادی حرفه‌ای و کاربلد بسپارید، حتما این کار را از قبل انجام دهید. بهتر است تحقیق و انتخاب یک تعمیرکار یخچال آریستون خوب در تهران، پیش از نیاز به تعمیرکار انجام شود تا در صورت نیاز خیلی سریع با وی یا شرکت مربوطه تماس بگیرید.

شرکت امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در تهران مفتخر است که با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در زمینه لوازم خانگی، به‌عنوان یک یاز برترین شرکت‌های تعمیر یخچال آریستون در تهران شناخته می‌شود. شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید قیمت دقیق و مشخص تعمیر یخچال بدون تعویض قطعات و همچنین قیمت روز قطعات مختلف یخچال آریستون را بپرسید. قیمتی که به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر آن وجود ندارد و خیال شما راحت خواهد بود.

 

آریستون یک شرکت ایتالیایی است که سیستم های گرمایشی و محصولات مرتبط با آن را تولید می کند. در سال ۱۹۳۰ آریستید مرلونی شرکت آریستون را تاسیس کرد. در سال ۱۹۶۰ تولید آبگرمکن ها با برند آریستون شروع شد که گروه را برای موقعیت بهتر در بخشی از ایتالیا آماده کرد. به دنبال این موفقیت در تولید آبگرمکن ها، آریستون در سال ۱۹۸۰ تصمیم به تولید دیگ های بخار گرفت. و سپس ده سال بعد از آن اولین شعبات خود را در شرق اروپا و اسیا تاسیس کرد. و در همان سال آریستون به بزرگترین تولید کننده آبگرمکن ها در هند تبدیل شد.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران | خدمات پس از فروش ویرپول

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویرپول

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ویرپول ، امداد آی.پی مقالات را برای شما عزیزان فراهم آورده که با خواندن آن می توانید پیش از تماس با تعمیرگاه مجاز ویرپول خود تعمیرکار محصولات ویرپول در محل بوده و یا در صورت تماس بهترین نمایندگی ویرپول را انتخاب نمایید.

شرکت ویرپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیز آپتون در سنت. جوسف، میشیگان تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان بوده و مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی خانگی می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به: شرکت هوور، مِی‌تگ، آدمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید اشاره کرد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. شرکت ویرلپول در سال ۲۰۱۳ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۳۲ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده قرار گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ویرپول در تهران

شرکت تولیدی لوازم خانگی ویرپول در سال 1911 توسط لوئیز آپتون در آمریکا تأسیس شد ، فعالیت این شرکت تولید لوازم خانگی و تجاری است، در سال 2006 شرکت ویرپول در رقابت شدید با شرکت سوئدی الکترولوکس قرار گرفت و در این رقابت تبدیل به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی جهان قرار گرفت.
در خلل جنگ جهانی دوم نمایندگی ویرپول که پیش از این در حال تولید ماشین لباسشویی بود ،تولیدات خود را متوقف کرد و به تولید تجهیزات نظامی و هواپیمایی پرداخت .